Eredetileg úgy terveztem hogy erről nem írok ,de azért megemlítem:
A Minecraft hamarosan kifog jönni PS3-ra,PS4-re és PS Vitára!:D
Gondolom hogy ez sokaknak nagyon jó,engem nem izgat túlzottan mert én PC-n játszok :P
A blog témája leginkább a survival mod,de megtudhatunk róla pár más hasznos érdekességet is.
2013. augusztus 30., péntek
2013. augusztus 28., szerda
A várható fejlemények.
Nos, a Minecraft csapata kitett 1 szöveget a Mojang hivatalos oldalára az 1.7-ről ez mindenki megnézheti (ide kattintva megnézhetitek az eredetit: https://mojang.com/2013/08/minecraft-world-generator-update/) ,de gondoltam hogy lefordítom magyarra(nem pontosan hanem csak a szöveg lényegét)
Hé hé!
Az gondoltam,hogy ez az idő bőven elég volt hozzá hogy újra elkezdjünk dolgozni a világgenerátoros updateken.Az utolsó ilyen fejlesztés 2012 márciusában(1.2) volt ,amikor hozzáadtuk a dzsungeleket biomokat.
Arra az esetre ha nem tudod mi az a biom elmondom,a biom egy éghajlat zóna,amin különböző anyagok boríthatják a földet(homok? fű?) ,esik az eső vagy hull a hó,különböző fák nőnek ott ,és néha a biomoktól függ a mobok spawnolása is.A biom arra is használják hogy eldöntse hogy 1 hegyfajtának milyen hegységnek kellene lennie,bár ez 1 műszaki megoldás, mert előbb a biomok jönnek létre és csak aztán dombok,hegyek stb...(A régi világ generátor előbb a hegyeket generálta le és azután a talaj magassága alapján generálta le biomot)
Egy ok van amiért ritkán végzünk világgenerátor változtatásokat:azért mert az új biom hozzá fog generálódni a már meglévő világhoz és ezzel elég ronda biomhatárokat képez ,ami olyan mintha egy nagy vonallal ketté vágták volna(ebben nem vagyok biztos hogy jól fordítottam :D).Persze sokan mondják hogy őket ez nem zavarja de mi szeretnénk megakadályozni ezeket a vonalakat.Úgyhogy hogy elkerüljök megint meg kell változtatni a világgenerátort közeljövőben megpróbálunk megfelelni a sok változtatásnak.
Volt 3 nagy probléma amit megakartunk változtatni:
1:Túl nagy óceánok.
2:Túl egyenletlen/véletlen biom elhelyezés(ez úgy kell érteni hogy 1 sivatag mellett van egy havas tajga)
3:Túl kevés biom variáció.
Ezeknek a problémáknak a magoldása;
-több szigetet hozzáadni hogy elkerüljük a nagy óceánokat.
-A biomoknak sorban változzanak a kategóriái:Hófödte,hideg,közepes és száraz/meleg
-A biomok elfogják kerülni,hogy olyan biom mellé kerüljenek ami túlságosan különbözik tőlük(néha ez még most is megtörténik de nagyon ritka,és nem az egész biom körül.)
-Hozzáadtunk új biomokat...egy csokornyi új biomot...és a legtöbb biom ritka olyan ritka mint amilyet csak eltudsz képzelni.
-Új tereptárgyak amik változatosabbá teszik a világot pl:új virágok és új fák.
Nem vagyunk még teljesen készen de itt van 1 kép ami megmutatja hogy milyen is lesz az 1.7-ben(a nagyobb méretért kattints a képre)
Minecraft 1.6 biome-os pálya.

Minecraft 1.7 biome-os pálya.
Ezeknek a térképeknek a skálája 16384x12288 block.
//A Minecraft Csapat.
Remélem hogy elnyerte tetszésed a fordítás,és persze azt is,hogy megvagy elégedve az 1.7-el :D(Ez a Minecraft csapat érdeme)
Hé hé!
Az gondoltam,hogy ez az idő bőven elég volt hozzá hogy újra elkezdjünk dolgozni a világgenerátoros updateken.Az utolsó ilyen fejlesztés 2012 márciusában(1.2) volt ,amikor hozzáadtuk a dzsungeleket biomokat.
Arra az esetre ha nem tudod mi az a biom elmondom,a biom egy éghajlat zóna,amin különböző anyagok boríthatják a földet(homok? fű?) ,esik az eső vagy hull a hó,különböző fák nőnek ott ,és néha a biomoktól függ a mobok spawnolása is.A biom arra is használják hogy eldöntse hogy 1 hegyfajtának milyen hegységnek kellene lennie,bár ez 1 műszaki megoldás, mert előbb a biomok jönnek létre és csak aztán dombok,hegyek stb...(A régi világ generátor előbb a hegyeket generálta le és azután a talaj magassága alapján generálta le biomot)
Egy ok van amiért ritkán végzünk világgenerátor változtatásokat:azért mert az új biom hozzá fog generálódni a már meglévő világhoz és ezzel elég ronda biomhatárokat képez ,ami olyan mintha egy nagy vonallal ketté vágták volna(ebben nem vagyok biztos hogy jól fordítottam :D).Persze sokan mondják hogy őket ez nem zavarja de mi szeretnénk megakadályozni ezeket a vonalakat.Úgyhogy hogy elkerüljök megint meg kell változtatni a világgenerátort közeljövőben megpróbálunk megfelelni a sok változtatásnak.
Volt 3 nagy probléma amit megakartunk változtatni:
1:Túl nagy óceánok.
2:Túl egyenletlen/véletlen biom elhelyezés(ez úgy kell érteni hogy 1 sivatag mellett van egy havas tajga)
3:Túl kevés biom variáció.
Ezeknek a problémáknak a magoldása;
-több szigetet hozzáadni hogy elkerüljük a nagy óceánokat.
-A biomoknak sorban változzanak a kategóriái:Hófödte,hideg,közepes és száraz/meleg
-A biomok elfogják kerülni,hogy olyan biom mellé kerüljenek ami túlságosan különbözik tőlük(néha ez még most is megtörténik de nagyon ritka,és nem az egész biom körül.)
-Hozzáadtunk új biomokat...egy csokornyi új biomot...és a legtöbb biom ritka olyan ritka mint amilyet csak eltudsz képzelni.
-Új tereptárgyak amik változatosabbá teszik a világot pl:új virágok és új fák.
Nem vagyunk még teljesen készen de itt van 1 kép ami megmutatja hogy milyen is lesz az 1.7-ben(a nagyobb méretért kattints a képre)
Minecraft 1.6 biome-os pálya.

Minecraft 1.7 biome-os pálya.
Ezeknek a térképeknek a skálája 16384x12288 block.
//A Minecraft Csapat.
Remélem hogy elnyerte tetszésed a fordítás,és persze azt is,hogy megvagy elégedve az 1.7-el :D(Ez a Minecraft csapat érdeme)
2013. augusztus 19., hétfő
Napi hír
2013. augusztus 17., szombat
Virágszedés a réten
Jeb mostanában elég sok virágot ad hozzá, ugyebár a régebbi bejedzéseimben láthattátok a napraforgót ami 2 block magas és mindig kelet felé néz továbbá a levendulát ami 1 lila virág és szintén 2 block magas.
Nos újabb 2 virágról szereztem tudomást,
Az egyik a Paenoia ami 1 rózsaszín virág.
A Paenoia
<-------
A másik virág a tulipán aminek sok színe lehet de a színei egyenlőre ismeretlenek és a virágról kép sincs.
Továbbá Jeb az mondta hogy hozzá adna több fajta gombát.

Az egyik a Paenoia ami 1 rózsaszín virág.
A Paenoia
<-------
A másik virág a tulipán aminek sok színe lehet de a színei egyenlőre ismeretlenek és a virágról kép sincs.
Továbbá Jeb az mondta hogy hozzá adna több fajta gombát.
Napi/Heti/Hónapi hírek
-Johan Bernhardsson ki írta twitterrre, hogy kész az új terrain.png és döbbenetes lesz.
-A skinek elvileg újra fognak működni.(Ugyanis az 1.3-ban bejött az a bug,hogy: nemlátod a skined ,de más látja vagy te látod a skined de más nem és végül senki még te se látod a skined.)Én már nagyon vártam hogy kivegyék ezt a bugot.:D
-Elképzelhető,hogy színezhető lesz az ágy és üveg.
-A generált épületekben lévő fáklyák fénye javítva.
-1 cauldren nevű enchant.
-Újított falusiak.
-A skinek elvileg újra fognak működni.(Ugyanis az 1.3-ban bejött az a bug,hogy: nemlátod a skined ,de más látja vagy te látod a skined de más nem és végül senki még te se látod a skined.)Én már nagyon vártam hogy kivegyék ezt a bugot.:D
-Elképzelhető,hogy színezhető lesz az ágy és üveg.
-A generált épületekben lévő fáklyák fénye javítva.
-1 cauldren nevű enchant.
-Újított falusiak.
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)