2013. augusztus 28., szerda

A várható fejlemények.

Nos, a Minecraft csapata kitett 1 szöveget a Mojang hivatalos oldalára az 1.7-ről ez mindenki megnézheti (ide kattintva megnézhetitek az eredetit: https://mojang.com/2013/08/minecraft-world-generator-update/) ,de gondoltam hogy lefordítom magyarra(nem pontosan hanem csak a szöveg lényegét)


Hé hé!

Az gondoltam,hogy ez az idő bőven elég volt hozzá hogy újra elkezdjünk dolgozni a világgenerátoros updateken.Az utolsó ilyen fejlesztés 2012 márciusában(1.2) volt ,amikor hozzáadtuk a dzsungeleket biomokat.

Arra az esetre ha nem tudod mi az a biom elmondom,a biom egy éghajlat zóna,amin különböző anyagok boríthatják a földet(homok? fű?) ,esik az eső vagy hull a hó,különböző fák nőnek ott ,és néha a biomoktól függ a mobok spawnolása is.A biom arra is használják hogy eldöntse hogy 1 hegyfajtának milyen hegységnek kellene lennie,bár ez 1 műszaki megoldás, mert előbb a biomok jönnek létre és csak aztán dombok,hegyek stb...(A régi világ generátor előbb a hegyeket generálta le és azután a talaj magassága alapján generálta le biomot)

Egy ok van amiért ritkán végzünk világgenerátor változtatásokat:azért mert az új biom hozzá fog generálódni a már meglévő világhoz és ezzel elég ronda biomhatárokat képez ,ami olyan mintha egy nagy vonallal ketté vágták volna(ebben nem vagyok biztos hogy jól fordítottam :D).Persze sokan mondják hogy őket ez nem zavarja de mi szeretnénk megakadályozni ezeket a vonalakat.Úgyhogy hogy elkerüljök megint meg kell változtatni a világgenerátort közeljövőben megpróbálunk megfelelni a sok változtatásnak.

Volt 3 nagy probléma amit megakartunk változtatni:
1:Túl nagy óceánok.
2:Túl egyenletlen/véletlen biom elhelyezés(ez úgy kell érteni hogy 1 sivatag mellett van egy havas tajga)
3:Túl kevés biom variáció.
Ezeknek a problémáknak a magoldása;
-több szigetet hozzáadni hogy elkerüljük a nagy óceánokat.
-A biomoknak sorban változzanak a kategóriái:Hófödte,hideg,közepes és száraz/meleg
-A biomok elfogják kerülni,hogy olyan biom mellé kerüljenek ami túlságosan különbözik tőlük(néha ez még most is megtörténik de nagyon ritka,és nem az egész biom körül.)
-Hozzáadtunk új biomokat...egy csokornyi új biomot...és a legtöbb biom ritka olyan ritka mint amilyet csak eltudsz képzelni.
-Új tereptárgyak amik változatosabbá teszik a világot pl:új virágok és új fák.

Nem vagyunk még teljesen készen de itt van 1 kép ami megmutatja hogy milyen is lesz az 1.7-ben(a nagyobb méretért kattints a képre)
                                                                                                                                                                    
Minecraft 1.6 biome-os pálya.












Minecraft 1.7 biome-os pálya.












Ezeknek a térképeknek a skálája 16384x12288 block.

//A Minecraft Csapat.

Remélem hogy elnyerte tetszésed a fordítás,és persze azt is,hogy megvagy elégedve az 1.7-el :D(Ez a Minecraft csapat érdeme)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése