2014. április 25., péntek

PlayIT

Holnap lesz a PlayIT , ami nem más mint magyar ország legnagyobb gamer rendezvénye!Én minden évben immár 3 éve kiszoktam menni és idén sem lesz másképp.Igazából csak gondoltam, hogy megemlítem, mert azért erről azért kell néhány mondat!Én és néhány ismerősöm kb reggel hétre akarunk oda menni, mert az igaz, hogy 10-kor nyit, na de addigra annyian vannak mint a franc, ezért mi korán oda megyünk, hogy ne keljen annyit várni(habár akkor a nyitásra kellene várni, nem?áá dehogy!).Minden olvasómnak aki elmegy jó utat és élményeket kívánok! :D Aki elmegy az adhat egy vissza jelzést vagy ha már volt akkor valamilyen élményt lent komiban :D Na kb ennyi, jó éjt!
 Bocsi, hogy ilyen későn írtam ki de későn értem haza ezért csak most van időm :P
PlayIT hivatalos oldala: http://playit.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése